RUS HABER KANALINA İNGİLTERE’DEN 200 BİN STERLİN CEZA




Serhat TUNAR -DG- Birleşik Krallık'taki yayıncılıkla ilgili izleme ve hukuki düzenlemeleri yürüten medya düzenleyicisi kurum Ofcom, Rusya merkezli haber kanalı Russia Today'i,  ajan Sergey Skripal'in zehirlenmesi, Ukrayna politikaları ve Suriye'deki çatışmalarla ilgili haberlerde yayıncılık ve tarafsızlık ilkelerini ihlal ettiği gerekçesiyle 200 bin sterlin para cezasına çarptırdı.

Ofcom’dan yapılan açıklamada, söz konusu cezanın 17 Mart - 26 Nisan tarihleri arasında yayınlanan Sergey ve Yulia Skripal’in zehirlenmesi, Suriye’deki çatışmalar ve Ukrayna hükümetinin Nazizm konusundaki tutumu konularını kapsadığı belirtildi.

Kararı doğru bulmadıklarını ve haksızlığa uğradıklarını ifade eden Russia Today Sözcüsü, Ofcom’un, Londra’da halen Yüksek Mahkeme'de adli inceleme altında olan ihlal bulgularına dayanarak Russia Today’e karşı bir yaptırım uygulamasının yanlış olduğunu belirtti.Russia Today Sözcüsü ayrıca, ihlal kararlarına itiraz etmeye devam edeceklerini ve verilen cezanın uygunsuz ve orantısız olduğunu da sözlerine ekledi.

istanbul escort

bedava bahis

mobil ödeme bahis

mobil ödeme bahis

canlı bahis

deneme bonusu

deneme bonusu

bahis siteleri

mobil ödeme bahis

casino siteleri

kaçak bahis siteleri

deneme bonusu veren siteler

istanbul escort