RUSYA'DA GAZETECİLERDEN TOPLU İSTİFA




Serhat TUNAR -DG- Rusya merkezli Kommersant gazetesinin siyaset editörü ve aynı gazetede çalışan 10 gazeteci, iki meslektaşının işten çıkarılmasının ardından istifa etti.

Kommersant’ gazetesinde 17 Nisan tarihinde yayımlanan haberde, gazete muhabirleri Ivan Safronov ve Maxim Ivanov, isimsiz kaynaklara dayandırarak hükümette gelecek günlerde bir değişiklik olacağını iddia etmişlerdi.

Haberin yayımlanmasından kısa süre sonraSafranov ve Ivanov'un gazete yönetimi tarafından istifaya zorlandıkları ve sonrasında da kovuldukları ortaya çıktı.

Gazetenin sahibinin, Vladimir Putin destekçisi olan milyarder iş adamı Alisher Usmanov olduğu biliniyor.

bahis siteleri antalya escort casino siteleri

istanbul escort

istanbul escort